Klachtenprocedure

Ben je ergens ontevreden over?

Deel je klacht met ons

Bij de tandarts wil je je op je gemak voelen. Iedereen ervaart onze dienstverlening op een andere manier. De een vindt een persoonlijke band met de tandarts belangrijk. De ander hecht meer waarde aan onze werkwijze. Ben je ergens ontevreden over? Dan horen wij dat graag. Tijdens een gesprek met je tandarts kun je jouw ervaring toelichten en zoeken we samen naar een oplossing.

    Ik ga akkoord met de verwerking van mijn gegevens door Tandartspraktijk Heerde.

    Mocht je er met ons niet uitkomen, dan kun je contact opnemen met de KNMT, de beroepsvereniging waar onze praktijk bij aangesloten is. Zij hebben een Tandheelkundig Informatie Punt (TIP) dat met je meedenkt en een klachtenservice waar je een aanvraag voor klachtbemiddeling kunt indienen.

    Voor meer informatie over klachtbemiddeling via KNMT kun je kijken op:
    www.knmt.nl