Facturatie

Regel het online!

Op de website van Infomedics (www.infomedics.nl) kun je veel zaken rondom de betaling van je rekening snel en eenvoudig regelen, denk bijvoorbeeld aan:

  • Status van je betaling controleren
    Ga naar www.infomedics.nl. Je treft de rekeningchecker direct bovenaan de webpagina aan. Vul de omschrijving (cijferreeks) in die op rekening staat en controleer of je rekening is betaald. Als dit niet het geval is kun je direct betalen via iDEAL.
  • Betalingsregeling treffen
    Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, dan kun je kosteloos uitstel van betaling aanvragen. Ook kun je tegen kosten een betalingsregeling treffen. Online vind je ook meer informatie over het Infomedics Betaalplan.
  • Veelgestelde vragen bekijken
    Als je een vraag hebt, kun je het antwoord daarop meestal vinden onder veelgestelde vragen. Anders kun je altijd contact opnemen met de Servicedesk van Infomedics.

Heb je toch nog een vraag? Bel dan met de Servicedesk van Infomedics op telefoonnummer 036 – 20 31 900 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur).

 

Wat gebeurt er met je gegevens?

Om rekeningen snel en correct te kunnen verwerken, delen wij jouw gegevens met Infomedics. Infomedics doet er alles aan om je gegevens maximaal te beveiligen, uiteraard voldoen zij aan alle geldende wetten en regels rondom privacybescherming. Informatie over hoe Infomedics omgaat met de bescherming van privacygevoelige informatie vind je op www.infomedics.nl.

 

Betalingsvoorwaarden Infomedics

In opdracht van ons verstuurt en incasseert Infomedics rekeningen voor de zorg die je hebt gehad. Infomedics voldoet hierbij uiteraard aan alle (privacy) wet- en regelgeving, zowel de regels die van toepassing zijn op ons als zorgaanbieder, als aan de regels die vanuit de wet gelden voor Infomedics.

Wat zijn de belangrijkste betalingsvoorwaarden van jouw rekening van Infomedics?

  • Infomedics mag, als dit mogelijk is, jouw rekening declareren bij je zorgverzekeraar. Je ziet een eventuele vergoeding altijd terug op de rekening.
  • Infomedics verwacht dat je de rekening betaalt vóór de vervaldatum zoals vermeld op de rekening.
  • Als je de rekening niet voor de vervaldatum heeft betaald, dan bent je in verzuim zonder dat daarvoor een nadere ingebrekestelling is vereist. Omdat je het uiteraard vergeten kunt zijn, krijg je een herinnering waarbij je wordt gevraagd de rekening alsnog te voldoen, binnen 15 dagen nadat je deze hebt ontvangen. Mocht de betaling binnen deze gestelde datum uitblijven, dan brengt Infomedics rente en incassokosten in rekening.
  • Infomedics mag je betaling eerst in mindering brengen op de incassokosten, vervolgens op de in rekening gebrachte rente en tenslotte op het oorspronkelijke bedrag van je rekening.
  • Houd er rekening mee dat, wanneer je een klacht indient of zich inschrijft bij een andere zorgaanbieder, je rekening uiteindelijk nog steeds betaald moet worden. Je betalingsverplichting kan hierdoor niet worden opgeschort.

 

Spoeddienst

De praktijk is gedurende werkdagen telefonisch niet te bereiken van ’ s middags 17:00 uur tot de volgende morgen 08:00 uur. Voor spoedeisende gevallen zoals ongevallen, nabloedingen en ernstige pijnklachten, kun je contact opnemen met de dienstdoende tandarts.

Laat het ons weten

Vraag of klacht?

Dat iedereen zich prettig voelt in onze praktijk is belangrijk voor ons. Het hebben van een persoonlijke band met de tandarts helpt daarbij. Maar natuurlijk ook de beste kwaliteit in mondzorg. Ben je ergens niet tevreden over? Laat het ons dan weten, zodat we samen een oplossing kunnen vinden.

Klachtenprocedure

    Ik ga akkoord met de verwerking van mijn gegevens door Tandartspraktijk Heerde.